Effektiva söndag, nu kör vi.

Sitter och tänker att jag skall lägga upp hur dagen ska se ut, för att bli någorlunda effektiv efter att nu ha tagit det lugnt i soffan en stund. Det är både städning och promenad bland annat som står på schemat. Är egentligen grymt sugen på att träna, men då jag fick halsont i fredags eftermiddag är det bara till att ta det lugnt. Men röra på mig, det ska jag. Speciellt nu när det är gött väder igen. :) 
Igår var bi ute med båten och fiskade, solen lyste och det blåste knappt inget alls. Det var helt fantastiskt skönt! Extra kul att få fisk på trolling igen också, två gånger dessutom. Näe, om man skulle ta tag i dagen innan den springer iväg helt för mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback