Så var vardagen igång.

Det känns nästan lite konstigt, jag har jobbat två dagar. Har jag haft semester? Det gick så fort allting. Så nu är vardagen igång igen men med viss guldkant. Måste älska sommarkvällar. Som igår, när vi for ut till Kassjö och sprang i värmen och sedan tog oss ett kvällsdopp efteråt. Och på fredag blir "Sävar open" av, samt andra grejer framöver att se fram emot. Hur som helst är det rätt skönt att komma igång med rutiner, bättre matvanor och ordentlig träning igen. Sen känns det grymt bra att vara tillbaka på gamla stället efter två år på annat håll. :)
 
Vad fasen har jag gett mig in på? Ska jag tillverka mina egna kakfat? Haha. Kan bli kul det här. Det betyder alltså att jag måste ut på tallriksjakt för att kunna knåpa ihop ett eget när delarna väl anländer. Pysselådran talar alltså, kul! Inhandlade delar från Kakfateriet.
 
Bild lånad från ellasinspiration.se
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback