Power.

Sitter och grubblar. Herrejisses vad tiden springer iväg. Hinner inte alls med.
Samtidigt som jag sitter djupt försjunken i att skriva ett dokument om "en dag på jobbet". Det är ju så otroligt många moment som ska plitas ner, sjukt svårt att lyckas få med allt känns det som. Utan försköning. Fan vilka powermänniskor vi är alltså! Blir ju sjukt tydligt när det blir så svart på vitt allting. Detta hänger över mig och jag bara måste få det klart i veckan för att sedan kunna lägga fokus på jul och allt vad det innebär. Jag har åtta arbetsdagar kvar till lite långledighet, känns helt absurt att en hel termin sedan semestern redan har gått. Men vad jag ska mysa runt med min kagge!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback