Längtar till semestern.

Gokväll, 2 dagar kvar och sen är det helg igen, yeey!
Har precis kommit hem efter ett indoor walkingpass, och mitt vänsterben höll. Glädjeskutt! Sträckte det på löparrundan i torsdags och har varit svullen i muskeln samt att jag får ont lite nu och då i det för att det blir ett visst tryck. Trodde nästan inte att passet skulle gå, men så jävla skönt att det gjorde det. Då borde löpningen inte vara allt för långt borta igen.
Sitter även och glädjer mig åt att vi planerat in 2 veckor på semestern. Hyrt både stuga till fjälls och husvagn en vecka. Längtar om möjligt ännu mer till semestern nu! Borde vara typ 16 arbetsdagar kvar.




Igår var vi ute och fiskade samt slogs med myggen. Även om fiskelyckan inte var särskilt stor så fick jag ändå 3 abborrar och 1 gädda. Fick ju vara ute och njuta av vädret iallafall. :) (har dock mycket kläder trots värmen, bara för att inte bli ihjälbiten).




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback