Blodomloppet.

Hejochhå. Idag var det dags för blodomloppet. Tordes dock inte prova på milen då jag sprungit alldeles för lite sedan knät kruppade förra året. Men 5kilometer blev det iallafall, i toppenväder. Och med tanke på hur lite löpning jag hunnit träna så gick det faktiskt bra. Skulle ju ha varit snajsigt om man hade varit 2 minuter snabbare, men jag är ändå nöjd. 27.48 minuter sprang jag på. 338plats av 2046 damer som sprang 5km. Inte fy skam. Slog tiden som jag sprang vårruset på förra året också, och bara det är ju toppen. Då sprang jag på 29.20min. Är lite besviken över underlaget bara, storgruset är inte skönt alltså. Blir ju en mäktig känsla när det är över 10400pers på plats som deltar, helt otroligt härligt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback