Trötter.

Efter att jag förra helgen blev sjuk så har jag varit rätt matt. Först att ligga tre dygn i sängen för att man var så utslut, orkeslös och snorig, sedan en återhämtningsdag som kändes bra. Och så jobba i två dygn och träffa goda vänner båda dessa kvällar och igår bjuda syster med karl på överaskningsidrott, hockeytittande och mat så är jag idag rätt slut. Det har varit intensivt sen jag kom på benen. Själva snoreriet är mycket bättre med orken i kroppen är pärsen just nu. Och om inte lite mer än en timme kommer ett par andra vänner på kaffe, och man kan ju undra hur man(vi) orkar egentligen. Men vad gör man inte när man har glada nyheter att berätta? Vi är inne i ett nytt kapitel i livet och det känns så otroligt omtumlande och roligt och självklart något som vi vill dela med våra nära och kära. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback