Länge sedan.

Det är långt mellan gångerna här inne nu. Men jag har en del annat att stå i och får se om jag återkommer hit eller om det mest bara blir sporadiskt även i fortsättningen. Men vad har hänt sedan sist? Det har varit surströmmingsfest med goda vänner, som det brukar ha varit de senaste åren. Mycket trevligt. Jobbar på för fullt och försöker komma in i ordentlig träning igen efter sommar, småkrasslighet och axelproblem. Har fyllt halvvägs till 50 också i måndags, en ålder jag nojade över för några månader sedan men som jag nu känner mig helt till freds med. Så det har varit en del kalasande, vilket det alltid är i september då vi är 5st som fyller år då. Bara ett kalas kvar nu, för mamma och pappa. Och i torsdags drog ju hockeyn igång igen, på riktigt. Äntligen är vi tillbaka i hockeyallsvenskan igen! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback