Kroppen.

Lilleman ligger hos pappa och myser och jag surfar runt lite samtidigt som jag förundras över kroppen. Jag har gått ner 10 av mina 11 graviditetskilon på 2,5 veckor. Det hade jag aldrig räknat med. Och då har vi inte ätit speciellt bra egentligen. Tror att jag har produktionen av mjölk att tacka för detta(har pumpat ur sånna sjuka mängder). Visserligen är magen degigare och rumpan lite säckigare, men det kommer att ordna upp sig när det nu ska promeneras tills jag får börja röra mig ytterligare(snittet som behöver 2 månader till läkning först bara). Inte för att det är någon brådska över huvud taget, men jag längtar efter att få röra mig ordentligt. Har längtat efter en löprunda i flera månader även om jag säkerligen kommer få blodsmak i munnen när det väl är dags för den första.
Jag mår så otroligt bra och är så lycklig, jag har världens finaste pojkar! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback