Härligt.

Hej och hå! Vad den här dagen känts produktiv. Innan klockan blev ett så har vi hunnit med hemmamys, promenad(var ca 1½-2 månader sedan sist jag kunde promenera med vagnen) tillsammans med Cissi och hennes lille kille samt lite innelek för de små. Och så har lunch intagits och ett försök till knäckbräck med två olika smaker gjorts då knäckformarna tog slut igår(helt misslyckat försök) och jag hoppas på bättre resultat idag. Funderar på vad som ska göras här näst, påbörja middagen eller ta fram julgranen? Det är skönt att vara så pigg att man faktiskt orkar med att göra saker och inte bli knäckt och trött av minsta lilla. En stor bävan var om jag skulle behöva ha sådär galet ont över jul, S första jul liksom. Men det verkar lovande än så länge, för även om jag har ont så är det under kontroll tack och lov. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback