Baciller.

Nog är det väl förbannat att man ska gå och bli förkyld precis innan man ska fara iväg på något som man bokat in. Jag som varit så otroligt frisk hela hösten jämfört med tidigare och så kommer det nu, vi som åker i övermorgon. Eller för min skull känns det rätt lugnt, jag vet att om jag bara är hemma och vilar så återhämtar jag mig fort(så är det alltid), men fan om J åker dit alltså. Han var ju sjuk sist vi var till fjälls vintertid och fasen vad jag hoppas att han får klara sig ifrån mina baciller. 
 
Jag har då sovit och suttit och kollat bebispryttlar via datorn, på sådant som inte är införskaffat ännu men som inte känns så panikartat att fixa. Även på sådant som bara är "ifall att vi känner för det och egentligen inte behöver köpa". Beställde en skötväska som jag tror kan passa oss och som inte ser allt för anskrämlig ut till ett okej pris. Det är ju helt sjukt vad vissa kostar mycket alltså! Så förhoppningsvis känns den bra när den kommer och vi kan bocka av ännu en grej.
 
Så ofantligt vackert! Borga, det är dit vi beger oss. Lånad bild!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback