Solens lyckliga strålar.

Vad härliga dagar jag haft både igår och idag. Det är lätt hänt att man "sitter"(man gör ju ändå saker) själv hela dagarna nu när man är hemma, men dessa två dagar har inte varit så. Igår var jag och besökte en vän och hennes dotter, fikade och surrade och idag var jag och fikade med en annan vän inne i stan. Och efter fikat inne i stan passade jag på att uträtta lite ärenden som jag haft på min "to do list" i 2 veckor men inte idats ta mig för. Så det känns otroligt skönt. Och bara det att solen visar sig liiiite mer nu gör en lycklig(8 timmar i februari var förbannat snålt), beställde hem två nya par solbrillor nyss så nu jäklar är jag redo för soliga promenader! Ha det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback