1 maj.

Dagarna tuffar på. Tycker det känns lite smått obegripligt att vi är inne i maj nu, trots att våren kom tidigt hit. Om 2 veckor blir vår lilleman 2 månader och det känns lite smått galet. Han är för det mesta världens lugnaste, men han har nu bjudit på sin första natt som inte riktigt varit riktigt så sömnrik som den kan vara, herregud vilket vrak jag var imorse. Eller vi är rätt sega hela familjen. Blev kanske inte ultimat när vi var uppe sent igårkväll heller då vi var på annat håll under valborgsfirandet och sedan hittar en full människa sittandes mot husväggen på asfalten när vi kommer hem. Man kan ju bara inte lämna någon så, det var 2 grader och personen kunde ha blivit ordentligt nedkyld så innan han var på benen så var ju såklart klockan ännu mer. Skönt att vi har långhelg tillsammans!
 
Det är så mycket jag vill fixa med nu. Jag har några fotoalbum att färdigställa som jag inte hann med innan S hade bråttom ut. Och mitt ritarsug är här(efter ett par år på vift)! Så nu vill jag beställa riktiga tuschpennor(pro makers) och inte bara rita med blyerts. Är helt inne på att jag ska göra min egna namntavla till lillgrodan. Jag vill sy lite samt en massa andra vardagliga ting och sånt som måste göras(hatar att fönstrena är skitiga och jag inte orkar ta tag i det tex, det är så sjukt tråkigt att putsa).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback