Klappar.

Snart är det första advent, lussebullarna med vit choklad ligger i frysen och jag har precis klickat hem 4 julklappar. Tycker det är skitsvårt att hitta något åt killar på 5-7 år. Men jag tror nog att det här ska kunna funka. :) Och så tycker jag att det är väldigt skönt att kunna beställa efter en del julklappar även om det tillkommer fraktkostnader och så(bensin och p-avgift kostar ju också liksom).Så nu har jag hunnit beta av exakt hälften då jag hade hunnit med några innan också. Det är så skönt om man är klar sista veckan innan julafton, eller bara har någon enstaka klapp kvar då så att man bara kan njuta istället för att irra runt med alla andra. Känns lite extra viktigt att bara kunna njuta och ta det lugnt i år då man har en liten också. :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback