Min underbara!

Mitt i allt det här eländet så måste jag hylla J. Han är helt underbar och fantastisk på alla de sätt som går, han är min klippa och som han stöttar och peppar mig. Och igår när jag sa att jag förstår om det är tungt för honom nu som ska sköta ett jobb, ta hand om vår son, ta hand om hemmet och rodda med husbygget samt är min klippa så svarar han att det är självklart att han gör allt detta, att det är tur att man är 2 för ibland går man igenom tunga perioder och att han skulle kunna ta över lite av den smärta jag har bara för att jag ska få bli bättre. Jag har den mest fantastiska livskamrat man kan tänka sig, och tänk att vår son har honom som pappa, den bästaste av dom alla. Jag älskar dig så ofantligt mycket J, det finns inte ord så det räcker till för att beskriva min kärlek till dig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback