Känslan att skriva på ett riktigt tangentbord igen.

Så obeskrivligt skönt att äntligen sitta och skriva vid en dator igen. Ca 2 månader utan har vi varit men så igår så for J och köpte en. Dessvärre så var den en besvikelse. När man förde över bilder på den så såg de rent ut sagt ut som skit. Så besviken jag blev på datorn. Det var alltså bara att packa ihop den och bege sig på media markt för att byta. Trodde jag ja, de skulle visst prova sig på att fixa det på plats först(antar att det var för att det var lite folk en måndag förmiddag) som ändå resulterade i att jag fick köpa en annan. 1timme och 40minuter var jag och lilleman där, det var större delen av vår måndag det. Men nu är jag nöjd och bilderna ser ut som dom ska!
 
Annars då? Jamen förkylningen vi alla haft börjar ge med sig och jag och S har försökt vara ute lite i alla fall för att få lite frisk luft, och så har jag passat på att fota honom lite när det fortfarande finns färger kvar och innan det blir regnigt igen.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback