På klädfronten.

Åh, jag känner ett sådant behov av att hitta fina vardagströjor som jag kan ha tillsammans med jeans. De jag har börjar på att vara så söndertvättade(och pga jobb). Men nu när jag är hemma med lilleman och det är så pass kallt att man inte bara vill gå runt i linne så har jag så jäkla svårt att klä mig om dagarna. För första gången på evigheter så känner jag att jag vill ha fina vardagströjor, som jag inte behöver vara rädd för att använda. Men jag har så jäkla svårt för att hitta just det. Innan har jag liksom haft jobbkläder, myskläder och helg(fin)kläder i princip. Då jag väl har shoppat har jag tänkt jobb, behöver inte vara så rädd om sakerna(jobbar man med barn, framförallt de yngsta, så hör matkladd, sand, snor och sådant till vardagen) och finkläder. Men jag vill ju inte direkt gå omkring i finkläder hela tiden heller. Och jag skulle bara vilja göra en totalrensning bland kläderna jag har just nu och uppdatera uppdatera uppdatera. Hej vardagsbekymmer.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback