September och höst.

Har nu varit utan datorn i cirkus 3-4 veckor, jag kommer inte riktigt ihåg. Är bara glad att jag märkte att det var på väg utför så att jag hann spara bilderna på den externa hårddisken. Har liksom inte haft tid att sätta mig att helhjärtat försöka få liv i den igen. Inte J heller. Det har faktiskt fungerat relativt bra, men nu ska lillebror få försöka ta sig an det. Jag hoppas den går att återuppliva så vi slipper köpa en ny. :)

Tänk att vi redan är inne i september, födelsedagsmånad i min familj(5st som fyller år inom 11dagar). S blir ett halvår, har hunnit ta andra vaccinationen och fått sin första feber. Vi ska börja babysimma, känner mig så pepp på det. Husleveransen närmar sig för var dag som går. Med mera. Jag tycker det känns mysigt att hösten är här faktiskt. Jag har trots allt saknat den här friska luften i sommar, den som går att andas och vara normal i. Sen kan jag bara hoppas att det inte blir kallare än max -20 i vinter, gärna -10 hela tiden. Gärna mycket snö, så vi kan åka pulka, skrana och bara njuta av vintern.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback