Hjärtskärande.

Jag vet knappt vars jag ska börja. Vilket jobbigt senaste avsnittet av Grey´s var. Hade helt missat att säsongen dragit igång tills i onsdags. Så igår och idag har jag sett ikapp, och precis sett klart det senaste. Hade tårar i ögonen hela avsnittet. Så hjärtskärande! När man vet personer som fått gå igenom liknande saker så gör det extra ont i hjärtat. Det är så brutalt att några ska behöva gå igenom sådana saker, av olika anledningar. Man kommer nog aldrig riktigt förstå hur fruktansvärt det måste vara, men hade det varit jag själv så hade jag brutit ihop. 
 
Näe, nu ska jag gå in och boka hotell för imorgon. Som jag sett fram emot detta! S har blivit frisk och vi har hållit oss friska hela veckan(kanske för att vi inte tordats göra något). J och jag på tu man hand, med massor av tid till att bara rå om varandra. Även om det känns tufft att ha barnvakt också. Men jag vet att han kommer att ha det tipp topp och jag tror verkligen att vi behöver det här. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback