IB Laursen.

Åh, jag är så besviken att jag var tvungen att ställa in med de andra mammorna och bebisarna i föräldragruppen idag. Halsont, seg i kroppen och snart anländer väl storsnuvan, igen. Lilleman är ju också snuvig. Hade verkligen sett fram emot det! Jag hoppas att det inte dröjer allt för länge till nästa tillfälle. Unnade mig lite nya koppar och muffinsformar i porslin från IB Laursen som plåster på såren då jag kommer vilja göra mig av med några av de vi har idag när vi väl flyttar.
 
 
 
Trots att välmåendet inte är som det ska så måste vi ju ta itu med valen till huset. Så i eftermiddag ska jag lämna bort den lille några timmar så att vi får titta på tapeter i lugn och ro, byggarna nämnde att det inte är långt bort innan de börjar med den biten på övervåningen. Och det är ju precis där jag tycker att det är svårast att bestämma sig. Men i måndags for vi och beställde kommod, blandare och spegel till nedervåningen då det var det enda vi fastnade för när vi var och kollade under lördagen så det är skönt att just den biten är gjord. Nu är det bara duschväggar *2, toalettstolar *2 och ett badkar som fattas till badrummen. Så vi betar ju absolut av saker på listan eftersom just nu. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback