Tapetval.

Idag lämnade vi in ritningarna med tapetvalen inritade och inskrivna. Kommer bli spännande att se hur det kommer att bli i verkligheten sedan och inte bara på ett tapetprov. Känns skönt att kunna slappna av lite då de mest hektiska valen faktiskt är gjorda. Annars i veckan då? Elen har dragits för fullt på nedervåningen(alltså det är heeelt sjukt vad rör det går för alla kablar, att det går att hålla reda på är ju ett under!) och dragits för utebleysning. Och så har byggarna lagt ut de urfasade skivorna som golvvärmen ska ligga i på övervåningen samt glesat taket nere. Det är egentligen helt sjukt när man tänker på att när golvvärmeslingorna är utlagda så ska golvet läggas och sedan kan tapetseraren komma och de som ska göra badrummet. Vi hoppas iallafall att de håller tidsplanen för att om exakt 3 månader och 9 dagar får nya ägaren av lägenheten nycklarna.
 
Annars vill jag bara beklaga mig yttepyttelite över de tre senaste fredagarna, de två tidigare har det varit hemmamatcher i hockeyn(det är klart att han får fara på det!!) och så idag är det någon kollega som fyller jämnt så de är ute och firar honom. Jag gillar hemmamys på fredagar, allra helst tillsammans med min karl(och son såklart!! men han lägger sig ju vid 19-19.30). 
 
Näe, om man ska ta och slå in presenter och sedan kanske gå och knoppa?
Trevlig helg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback