Invändiga val i huset.

Förra veckan fick vi hem provbitarna vi skickat efter, så vi kunde äntligen bestämma oss för vilka lister vi vill ha. Sockellister, foderlister, taklister, sockelklossar, foderklossar - kortboch gott en djungel. Som är apsvår att sålla bland och välja rakt av endast utifrån bild. Nu är det iallafall bestämt vad det blir och det känns skönt! Sen har det där med golv gäckat mig litegrann. Vi hade ju som bestämt vad vi ville ha men den fanns inte som provbit i butik så när det väl kändes nära till att vi verkligen ska spikas vad vi ska ha så blev jag så kluven. Och golvsnubben var ju aldrig där när vi var dit, så det var alltid andra som fick försöka förklara. De sa att golvet skulle vara likt det som fanns i butik fast att det var lackat och det tyckte jag var lite för mörkt. Men idag kom så provbiten på det oljade som vi bett dom skicka efter, och det var stor skillnad i färg. Sen är det ju så att det kommer mörkna med åren, men det är en annan femma. :) Nu kan jag känna mig lugn med det valet också! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback