Mobilnätskrångel.

Mitt mobilnät är verkligen sämst. Emellanåt lägger det av helt och startar inte upp förrän jag tar mig ur byn. Alltså, SÅ långt ifrån stan bor vi inte. 8km in till centrum och ca 1km till utkanten av vad man kallar att bo i "stan". Det gav upp i lördagsmorse och bara vägrade att starta upp trots att jag startade om mobilen flertalet gånger. Till slut gav jag upp. Vilket även ledde till att när jag for någonstans faktiskt också glömde telefonen varje gång då jag aldrig hade den på mig. Tills igår när jag skulle hämta ut mina nya skor. Då kickade det igång igen. Varför tänkte jag inte på det tidigare? Jag vet ju att det varit så tidigare. För tro mig, det har krånglat utav bara den! Vilket varit frustrerande då vi inte har något vanligt internet för tillfället. Ibland kunde jag få starta om telefonen femton gånger per dag. 

Jaja, nu är det iallafall tillbaka och jag fick en paus från sociala medier. Vad som hänt under tiden är att målningen är inne på sista rycket, det vita på nedervåningen av huset. Och så har vi blivit med uppfart! Snacka om att det kändes skönt. Nu kan vi gå ut utan att behöva kliva rakt ner i ett sandtag. Och så är materialet till altanbygget beställt. Sen är det "bara" lite trädfällning, gräsmatta och häck som ska fixas. 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback