Shoppa endast till mig själv, vad är det?

I förmiddags var jag till sjukgymnasten(på sports medicine) och fick ryggen lite tillrättalagd. Det krasade och var supertriggat efter att ha varit sämre sedan midsommar. Efteråt tog jag mig lite egentid genom att fara och shoppa lite utan kiddot och barnvagnen.

Hittade två blusar , tre nagellack och sockar till mig själv. Tycker att det är svårt att hitta kläder till mig själv. Kanske för att det känns som att sommarens mode inte passar mig? 
Men jag shoppade även åt de andra familjemedlemmarna, kan ju inte låta bli. Tre mjukisar(inför förskolestart), ett par jeans och nya badbyxor åt lilleman och en t-shirt samt sockar åt mitt stora hjärta. Tror dock att jag måste byta mjukisbyxorna då jag misstänker att de är små i storlek. Måste prova dom på honom imorgon. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback