Svårt att bestämma mig.

Har tänkt att köpa nya sneakers. Mina gamla favoriter som tjänat mig i ett par år är galet slitna och har gått hål i. För tillfället använder jag mina löparskor och det känns inte jättekul. Dock tycker jag att marknaden är ganska futtig nu gentemot för ett par år sedan. Nu är det mestadels rena träningsskor det finns. Så efter att ha funderat en hel del, sökt på nätet och varit och kollat i butik så står det mellan ett par Nike air Max eller Nike air force. 

Önskar väl egentligen att jag kunde köpa båda, de ena i vitt och de andra i något med lite färg. Men de är ju inte tvärbilligt att köpa båda. Jag vill bara att de ska vara sköna och passa till jeans likväl som de ska vara lite finare än vanliga springskor. Tror jag får packa in mig och mini i bilen efter mellis och köra förbi stadium helt enkelt för att glutta ännu en gång. Och ja, det är snåltarmen som gör mig velig när det gäller ett par skor för över 500 kronor. 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback