Kaffeberoendet.

Åh, jag är så kaffesugen just nu! Så varför tar jag mig inte en kopp? Jo, för att det är något fel på filtren jag köpte sist. För ca 1,5 vecka sedan bråkade jag med dom också och gjorde 5 försök innan jag gav upp. Tur i detta läget att vi har dolce guston. Men sen började jag i en annan ände av kartongen och då har det funkat tills nu. Så jag har redan gjort två försök, och stoppar här också. Botten på filtret bara går sönder så att allt kaffepulver faller ur och gör stopp i bryggarn. Otroligt frustrerande faktiskt. Vill inte köra dolce guston just nu heller då den lever om en del och när liten har sovit lite mer än en timma redan är risken rätt stor att han vaknar utav det när det är så tyst i övrigt. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback