Problem.

Åh. I flera dagar har jag nu suttit och kollat på jackor till den där lille killen. En jacka som kommer att funka i vår/sommar. Vill att den ska vara funktionabel och snygg på samma gång utan att kosta galet mycket. Skitsvårt är vad det är. Kappahl har en fin som man kan beställa via nätet, men då blir jag osäker på storlek och är inte helt hundra på att det är den jag vill ha. Men samtidigt är jag fäst vid en av polarn´s vindjackor. Sen har jag ju såklart fallit för mini rodinis jacka med krokodilprintet, den är ju SÅ tuff. Men båda de två sistnämnda tycker jag är lite dyra egentligen. Ska ju köpa en skaloverall att ha i vår(polarn´s skaloverall begagnad) så den biten är ju som avtäckt. Men den där biten när man bara ska åka bil, eller man klarar sig med att ha byxor och jacka ute. Kanske kommer in mer framöver? 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback