Update på huset.

Dessa bilder är tagna i mitten av förra veckan. När alla utom 1 innervägg är uppe på nedervåningen i huset. Bild ett är inne i tvättstugan, två är toalett/dusch, tre är från provisoriska trappen mot kök och matplats(det ska upp en till innervägg mellan hall och kök), fjärde är vardagsrummet. Det är inte långt bort att själva inredningen ska börja komma på plats nu, tapeter, kakel, kök osv. Speciellt när inflyttning är i princip 2 månader bort bara. Och SÅ vi längtar! Nedräkning kan man säga. Det ska bli extremt härligt med mer yta. Vill påbörja alla projekt jag tänkt ta mig an(fixa växasängen, bygga bokhyllor, samt att platsbygga en bänk i burspråket). Och det känns som att det kommer att bli helt rätt årstid att börja fixa allt detta. Jag och lilleman kommer ju kunna dola på även på vardagarna då jag är mammaledig.
 
Men först kommer vi hinna med 1års firande och en fjällresa åtminstone. :)
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback