Fars dag.


Fars dag.
En dag att uppmärksamma alla farsor. Eftersom att J är bortrest, med sin pappa, så har vi inte kunnat fira honom just idag. Men vi fick åtminstone säga grattis i ett telefonsamtal just efter frukost. Vi får fira honom lite på tisdag istället då han är hemma hos oss igen. Men hans fars dag har nog inte varit fy skam. Sovmorgon, hotellfrukost och att få se sitt Liverpool spela på hemmaplan. Även om det nu inte blev vinst(jag och mini såg på datorn hemma i soffan) så tror jag att själva upplevelsen ändå väger upp. Jag hoppas det iallafall! 

Men, vi har hunnit fira pappa/morfar en stund i förmiddags. Med lite blommor och en liten present. Är så tacksam för att han är just min pappa och minis morfar! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback