Inför första advent.

Att lägga sig 22 en lördag. Kan kanske bero på att det bara är jag och lilleman hemma. Tänkte slå på en film vid åtta, men beställde istället en julklapp och hux flux var klockan nio. Kände då inget sug längre efter att se någon film så jag fördrev tiden lite bara så att jag kände att jag kunde gå till sängs. Man vet ju aldrig vilken tid man ska kliva upp imorgon. 

Och imorgon ska jag förhoppningsvis hinna ta fram alla tomtar, bädda rent till juldängkläderna, göra julglass, baka lussebullar samt att jag ska göra middagen(för att jag bestämde redan i torsdags vad vi ska äta och vi aldrig provat det förr). Jag hoppas innerligt att J inte måste sova bort halva dagen imorgon så att han kan vara lite med lilleman. 

Men vi har ju iallafall gjort bort pepparkaksbaket, jag och den lille. ☺️ 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback