Förbereda.

Har påbörjat att göra klart spjälsängen för ärtan. Höjt botten, dragit bort madrassöverdraget som ska tvättas(även överdraget över spjälskyddet) samt placerat den där den mest troligt ska stå. 

Måste dra en funderare på om vi ska möblera om i sovrummet för att det ska kännas bättre eller om vi provar det här ett tag för att se om vi nöjer oss så. Men så overkligt det känns att fixa med detta, trots att det inte är länge kvar nu. Om 17 dagar har jag varit gravid lika länge som med S. Och den tanken får mig att känna "gör klart allt nu!!". 

Passar på att bädda rent i vår säng när jag ändå är igång och stökar här inne. Det som får mig osäker till placeringen är fönstret, hur pass ocentrerat det blir. Kanske känns bättre när jag orkar stryka gardinerna och får upp dom, eller så blir det ännu konstigare då. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback