Kropp.

Tack vare att dagsvilan flöt på sjukt smidigt så har vi hunnit massor idag. Vi har ätit en mysig frukost i lugn och ro, dammsugit, handlat, tvättat, lunchat, gjort ärenden & lagat middag. Sen sa min kropp stopp, eller mest fogarna. Så jag har legat på soffan sedan middagen, men efter en så härlig dag tillsammans med min lilla kille så kan jag inte klaga. Imorgon till söndag ska vi ha barnvakt, så jag får vila ännu mer då helt enkelt. 

Och tidigare i veckan när det var ett sådant slask ute så insåg jag att vi inte hade fodrade stövlar till mini, vilket hade behövts. Kalla, ofodrade hade han men det känns inte riktigt ok i februari. Men så hade stadium 30% på allt i butiken när vi passerade, så vi vek in och fann ett par. Som 0,5cm större än vad de bör vara, men ska det rymmas tjocksockar så är det nästan nödvändigt. Och så kanske de funkar även i höst om vi har tur(efter växtspurten på sommaren, om det nu blir en sådan). 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback