Skrillor.

Helgen har gått rasande fort. Igår var vi på halva delen av ett 30års firande. Den delen som var på dagtid med uteaktiviteter, superkul var det. Och jag hoppas att trettioårigen hade ännu roligare än alla vi andra. Men min kropp tog stryk, det är bara att inse att jag inte klarar så mycket just nu även om jag vill. 

Så idag har det bara varit familjetid som gällt. Med allt ifrån handling till skridskoåkning(andra gången för S). Och vi är så otroligt imponerade över hur han grejar skridskoåkningen, han har verkligen balans! Men så är just balans något han tyckt varit roligt att leka och öva på samma gång. Det, plus en stor dos viljestyrka så kommer man långt. Han föll väl tre gånger på en halvtimma idag, och då är han så beredd att det blir relativt mjuka fall på rumpan. Men å andra sidan så hade han ju lekt att han åkt skridskor varje dag i 1,5 månads tid så intresset är väldigt stort. Och det är just därför som vi hakat på. 

Nu tar vi sikte på en ny vecka! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback