Sömn.

Det var en lite halvstökig natt förra natten, så jag hoppas att det blir bättre inatt. Jag somnade inte förrän efter 00 och 02.20 vaknade den lille av en dröm som måste ha varit otroligt verklig. Så jag knycklade ner mig själv i hans säng i hopp om att han skulle somna om snabbt, vilket inte blev fallet. Inte optimalt för mina fogar att inte kunna sträcka ut och ta plats, men vad gör man inte för att den lille ska känna sig trygg. Det slutade i att han iallafall sov bra på morgonen och jag gick väcka honom klockan 8. 

Nu håller jag tummarna för att få sova hela natten i vår säng och helst till 06.30-07 tiden. Det hade varit optimalt. Men jag räknar inte med det direkt, för man kan aldrig förutse hur natten kommer att bli. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback