Det nya året.

Vi inledde ju julledigheten med sjukdom. Likaså avslutades den på det sättet. Innan jul var det mest mini som åkte dit, och jag var rätt kraxig jag också. Sen fick vi ju visserligen vara friska över jul och nyår. Men på nyårsdagen åkte J dit, och så bytte jag av honom den 5e. Riktigt dyngförkylning som sitter på bihålorna, för sån huvudvärk jag hade igår och inatt pga trycket! Så första jobbdagarna efter lång julledighet inleds som sjukdagar. 😔 Men jag hoppas vi gör bort detta nu så att 2016 bara kan bli ett friskare år sen!

Kanske inte helt optimalt heller när vi hade tänkt börja beta av listan "att fixa innan ärtans ankomst" som innefattar sängfix till mini, beställning av syskonvagn, en del andra inköp, boa med mera. Men vi får köra på sen helt enkelt! Lyckades bestämma mig för snutte iallafall såhär mitt i snorandet.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback