Ny graviditetsvecka.

Idag gick vi in i ny vecka. Svårt att begripa att S kom 5,5 vecka senare. Jag hoppas den här lille ärtan stannar inne minst två veckor längre än sin storebror. Allt för att växa till sig än mer och bli ännu lite starkare. 

Idag har min kropp bara skrikit av trötthet. Sista vab-dagen för den här gången och fick visst sovmorgon till 07.30, och trots kaffeintag 45 min innan S dagsvila så somnade jag som en stock jag också i 1,5h. Lik förbenat är jag galet trött nu också. Måste vara att ärtan i magen har en tillväxtperiod nu samtidigt som en viss ung pojke testar mina gränser. Men höjdpunkten idag var helt klart när vi skulle fota magen och han ville vara med, som han skrattade under tiden. Och några härliga bilder fick vi allt till! 

Näe, dags att fortsätta med bakandet som ska med till jobbet imorgon. ☺️ 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback