Baka liten kaka.

Imorse ställde jag och mini oss och gjorde kaksmet innan förskolan. Förberedde lite för kalasandet på lördag. Jag gjorde klart dom sen när jag kom hem igen. Annars har jag inte gjort mycket mer än att vila och tagit på klädseln på babyskyddet och babysittern som jag tvättade upp igår. Börjar känna mig väldigt redo! BB-väskan är ju i princip klar, det som är kvar går inte att packa ännu. 

Så, kära lilla ärtan, om en vecka är du så välkommen att göra entré ut i världen. Låt oss bara få ha storebrors kalas först. Vi längtar efter dig väldigt mycket och är så himla nyfikna på vem du är. Vi vet att du är väldigt(!) aktiv i magen och att du får min kropp att må sisådär, men vi vill veta så otroligt mycket mer om dig, lära känna dig och göra allt för dig. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback