Magen.

Så har jag åkt på en hemsk magsjuka också. Efter en natt med krampande mage(som jag där och då trodde var förvärkar) och som sedan fortsatte hela förmiddagen ända tills kräkan kom. Jag har nog aldrig haft så ont av magsjuka förut, att jag legat och vridit och jämrat mig. 

Orkeslös är bara förnamnet. Har vid middagstid fått i mig ca 1,5-2dl hälsoyoghurt och några små klunkar vatten. Det är liksom vad jag lever på just nu. Och av att ha legat i sängen hela dagen så är nu foglossningen hemsk! Det positiva i det hela var ju att bebis inte ville ut än, tack och lov. 

Men jag vill bara få bli frisk och bli människa igen, få vara med min familj. Slippa säga att "nej, mamma kan inte följa med för hon är sjuk" eller "nej, jag kan inte komma ner till dig hjärtat för mamma har jättemycket ajaj i magen". Det är så jobbigt! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback