Påsksammandragningar.

Varje gång jag känner en sammandragning/förvärk så tänker jag "NU bär det av". Men så blir det inte så. Jag har ju en känsla av att det snart är dags, samtidigt som det just nu känns som att bebis aldrig kommer att komma ut. Mysko känsla egentligen. 

Men den här gången har jag ju lite halvdana känningar, och ingenting händer. Medan förra graviditeten hade jag inga känningar och så bara small det till. De här två graviditeterna skiljer sig på mer än ett sätt kan jag meddela, så det blir spännande att se om det bara beror på min fysiska startform eller om det är olika kön. Men jag känner mig redo för att ärtan ska komma ut nu. Idag har vi faktiskt varit gravid i hela två veckor längre än sist, nästan lite som att gå på övertid för vår del. Även om det är vad vi velat, för ärtans utvecklings skull. 

Den här påsken har vi inte gjort några större utsvävningar, vi har jobbat på med veden(mest J), mini är förkyld och så har vi varit på två skoterturer. Vi får se vad sista lediga dagen bjuder på imorgon. ☺️ 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback