Procent.

95% av graviditeten avklarad. Vi närmar oss slutdestinationen helt klart. Jag upplever att magen sjunkit en del under påskhelgen, vilket ju är ett bra tecken på att det närmar sig. 

Tyckte det var lite roligt i förmiddags när vi efter frukost gick ut och städade bilarna. Jag dammsög bilen som jag kör och J kommer och frågar om inte han ska göra det, varpå jag frågar "varför?", med tanke på att min kropp just idag tillåter mig. "Så att du inte föder nu" fick jag som svar. Jag svarar lite oförstående "här i bilen eller?". "Näe, men när vi är klara". "Men gör det något då? Det kanske bara är bra, vi är ju så pass långt gångna ändå". "Ja, det är sant". Och så fortsatte jag. 
Till saken hör att det var exakt det jag hade gjort på dagen när mitt vatten gick i förra graviditeten, även om inte det skedde förrän på kvällen. Men liite häftigt hade det varit om det faktiskt startade pga bilstädningen, då skulle man kunna säga att det var därför det blev som det blev sist. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback