Ett år.

Idag fyller min bättre hälft år. Så vi ska kalasa lite när han och stora sonen kommer hem igen efter att de varit på äventyr. De har varit ute i skogen och hälsat på en kompis. Så jag och ärtan var själv hela gårdagen, vi passade på att göra lite ärenden av olika slag, hälsa på mina föräldrar, förbereda bakningen då karln önskat en banoffee cheesecake samt satt uppe och såg hela ESC. Jäklar vad mina ögon gick i kors på slutet, är inte van vid att vara uppe så länge, framförallt inte när jag inte vilat något på dagen heller. 

Kom på en annan grej igår, att vi då hade bott i huset i ett helt år. Det är helt galet vad fort det gått, och vad mycket vi faktiskt hunnit utvändigt. Att jag dessutom varit gravid i 9 av de 12 månaderna känns ju också helt galet. Snart får vi lägga lite krut invändigt också på att inreda lite mer personligt. 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback