Ibland blir det bara upp och ner.

Jag skulle lägga mig tidigt idag. Det gick inte så bra kan man säga. J skulle få fara ut och åka rullskidor och jag skulle rodda båda kidsen varav nattning av den stora skulle ske. 

Den stora var jättetrött och den lilla hade ont i magen. Den stora höll sig lugn när den lilla skrek och när den lilla blev lugn och somnade så körde den stora igång att testa sig mor. Som alltid när han blir övertrött. Så först kom vi inte upp på hans rum förrän 40 minuter senare än den tänkta tiden, sen tog det 1,5h till. Jag kände mig helt slut efteråt(mycket pga värmen ute som gör att det är galet varmt inne också) men ville inte gå och lägga mig förrän jag fått sitta själv en stund. Så här sitter jag nu och strax är klockan lik förbaskat 23. Ja, men då siktar jag på imorgon istället! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback