Tiden.

Tiden rullar på så vansinnigt fort. Imorgon blir vår lilla kille en månad gammal. Jag kan knappt förstå vars tiden tar vägen. Han känns inte alls sådär pluttig längre, han har ju ändå vuxit 5cm och gått upp strax över 1kg(+ de 115g han gick ner) så det kanske inte är så konstigt att jag upplever det så. 

Annars då? Väggen i garaget är klar, det ska bara upp lite lister. Hela gräsmattan är gjord på nytt där vi ändrat lut och sått om, eller J jobbade galet mycket med det i helgen. Vi har köpt utemöbler som kommer om ca 1vecka. Vi har bestämt vad vi gör på midsommar och en del av J's semester. Och jag har gått den längsta promenaden på jag vet inte hur länge, igår gick jag och hämtade S på föris och totalt blev det 5,78km. Känns så härligt att kroppen pallar det. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback