Livsnjuteri!

En rätt så skön torsdag med sovmorgon. Har hunnit äta frukost ute i solen och blivit kvar där ute i nästan 2 timmar under klarblå himmel med 13 grader i skuggan och en tvättmaskin som snurrar runt inne. Snacka om att njuta!

När jag suttit ute har jag påbörjat boken "Jag dödade mitt barn" och är helt inne i den. Den känns för grym för att vara sann, men sann är just vad den är. Irriterande flugor har kommit fram i vårens värme och har idag stört mig flitigt.

Men nu när man är nyduschad och fräsch så ska jag väl fara på h&m och byta midjebältet och därefter ska man kanske ta och checka in Media Markt som slog upp sina portar idag. Såg en systemkamera i reklambladet jag skulle vilja ha, men dock måste spara till och inte kan köpa på en gång. Lär tyvärr inte vara lika billig då.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback