Stentuffa kineser.

Jag tycker att jag har blivit duktigare på att dela med mig av bilder nu,
hoppas att det fortsätter så. Man kan ju hoppas att det blir flitigare från
min sida att fota nu när vädret sätter sprätt på saker och ting. Och så
trivs jag så fruktansvärt mycket bättre i den nya designen än den gamla.


Dock är jag fortfarande missnöjd över vissa personer fortfarande. De som sa
"vi tar det här imorgon, det är inte lönt att fortsätta nu" har fortfarande inte hört
av sig. Jag väntar bara ut tiden.

Satt och kollade på mammas och pappas bilder från förra helgen när vi var i Arvidsjaur, den dagen vi var upp till skoterstugan då alla hundarna skulle med. Hur som haver, Meja(min kinesiska nakenhund) gillar verkligen att åka skoter! Bara för att dom har lite behåring, är små och har stora öron så betyder det inte att dom är värsta mesiga hundarna. Snarare tvärt om, stentuffa! Ska jag nämna att de 2 stora hundarna åkte bil?(mest pga att det inte fanns plats för dom på någon skoter). Då kan jag även passa på att nämna att när jag gick gymnasiet så gick jag ju djurvård och vi hade "hund" på shemat. Man skulle ha med sig en hund, sin egna eller lånad och träna lydnad, agility, spårning etc. På sommartiden så körde jag moppe(vespa) och då Meja skulle me så åkte hon också moppe. Hon satt inne i min vindtäta jacka med huvudet uppstickandes och njöt av vinden, för hon gillade att åka moppe också. Hon är så frän! Dock tycker jag att det är lite tråkigt att det är så sällan numer vi tar oss ut på sånna turer.




Samtliga bilder från helgen i Arvidsjaur.
1.Innan tolkningsturen. 2. Brottning med systerdottern.
3. Hon "vann" över mig också. 4. Bästa positionen!
5. Fin dag. 6. Rille landa på mage i hoppet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback