Så var det helgen ja!

Som sagt, jag skulle skriva om helgen. Var bara tvungen att ta en tupplur,
det kan ju tala om hur knäckt jag var efter jobbet.


Lördag blev en riktig heldag, från morgon till kväll. Direkt upp och därefter iväg till J´s föräldrar på lunch innan vi gjorde oss klara för en del timmar ute på travet(det var ju v75 här på umåker). Hade ett problem, jag kunde ju inte ha samma kläder där som på kvällen tyckte jag och ingen tid för ombyte fanns(knappt, valde iaf svarta jeans, svart linne och ljusgul kofta och skinnjacka med accessoarer.). Väl där vi spelade bort lite pengar, men det var man ju beredd på så konstigt nog var det kul trots att man blev utan vinst. Sen for vi ut och åt allihopa, åtta stycken. Skitgott efter att ha stått i 3 timmar.




Vi hann hem till J en sväng, för vi skulle ju ändå hämta drickan. Så då kunde jag kasta om på överdelen till ett vitt linne och en svart skjorta(med samma accessoarer), inget märkvärdigt alls. Sen bar det av och det blev en hel del folk. Vi tjejer höll oss i köket med ölspelet medans grabbarna satt och såg hockeyn(som jag egentligen också hade tänkt se från början). Det blev en riktigt trevlig kväll. Sen skulle vi ut och Tc stod på listan, hade jag varit piggare så kunde det ha varit kul. Men här blev jag så trött att jag orkade inte ens dansa, det kändes så onödigt. Hemåt bar det.



Igår var en supermysig dag! Först sova ut och dra sig läänge innan vi handlade och for ut till J´s föräldrar och hade huset för oss själva. Han mekade och jag satt ute och läste i "jag dödade mitt barn" i den gassande solen(bara 26-28 grader i solen!!). Sen blev det grillat på menyn, med grillade champinjoner, morötter tillsammans med pommes i ugnen. Snacka om bästa dagen efter maten. Så underbart härlig dag. Så underbart härlig helg!



Imorgon önskar jag sol!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback