Äntligen en bild.

Nu har jag stått och stekt tunnpankaka sedan jag klev upp, dubbel sats.
Känner mig som en duktig flickvän, nu är lunchen klar när hjärtat kommer
hem på lunch. Klappa.


Idag blir en totalt lugn dag rakt igenom eftersom att morgondagen blir helt fullspäckad.
Först ska man hinna fixa till sig med dusch och så för att sedan fara iväg på J´s släktträff
väl 4 timmar efter att den börjat så ska vi infinna oss på bröllop i Bjurholm och blir väl där
till sent förstås. Och det är ännu ett bröllop där jag inte känner en kotte, så det är klart att
jag tycker det känns lite småjobbigt än en gång. Fan vad jag kommer vara slut på söndag.

Fann äntligen att en av brudarna, Pernilla, åtminstone hade lagt upp någon stackars
bild(okej, två) från tjejmiddagen i tisdags. Så jag tog en och det är från henne den kommer. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback