Surströmmingspartaj.


Utstyrseln i lördags på surströmmingsfesten. Min nya blå volangtopp(Rare Fashion, Nelly),
lackleggings och svarta klackar med rosett. Och uppfluffat hår med hjälp av osis, dust it.


Strömmingsfile och Lapin på flaska(på flaska är godare än burk).


Något slags ölspel och dans.




Det var en trevlig kväll. Trots att jag inte äter surströmmingen så gillar jag ändå själva "klämman"(mackan med allt annat på) så det fungerar väldigt bra. Vi var väl en 13-14 pers som åt, så det var lyckat. Sen kom det självklart fler lite senare. Så det blev en riktigt trevlig hemmafest med en hel del dricka. Det värsta av allt var nog tequilan(bara för att man klarar det då så är det inte alltid lika roligt dagen efter). Men jag hade kul och trevligt så jag får väl se det så. Finns hur många bilder som helst från denna kväll(okej, många är det iallafall) men vågar inte lägga upp mer än såhär med tanke på alla andra.

Var lite lätt risig igår, och till råga på allt hade jag en sjutusan till värk i magen hela långa dagen,
så det blev extra jobbigt. Bara det onda gjorde att jag ville kräkas, låg med varmvattenflaskan i
några timmar mot magen och väntade ut det värsta innan vi skulle på middag.

Inatt behövdes sömnen. Men det var gott att börja dagen med husmans+ost+gurkskivor, ett glas
blåbärssoppa och o´boy. Kändes fräscht, och så slog jag på Confessions of a shopaholic. Härlig
tjejfilm. Bra början på dagen. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback