Från i lördags.

Jag håller tummarna för vinst ikväll!

Sitter bara och försöker få tiden att gå, har noll saker att göra. Men när hockeyn är slut får jag iallafall fara och dela säng med min fina(är så ledsamt att sova själv, hemma) för att sedan kliva upp tidigt imorgon då det är en tidigdag som står på shemat för min del.

Ska gå ner och få i mig lite vätska nu och se om det finns någon nässpray
någonstans så att huvudet slipper kännas så tjockt heleste tiden.

I lördags var det mysig att få sitta på Wayne´s och snacka. :)


"aaah, jag kan inte, vad ska jag göra, le? skratta?! aaaaaah.."

"men förhelvete, se ba normal ut!".

"men jag kaaaan inte".



haha.

2009-12-10 // 07:46:01

Hej tösen : )



Ett litet glädjande besked kommer här!

http://lindablom.se/2009/december/11-december.html



Var snäll maila mig så vi kan ordna upp allt med vinsten : ) Kram!

2009-12-12 // 00:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback