Åh, åh, ååååh!

Är glad ända in i själen idag.
En extra sovtimme minskade tröttheten, tömde och ställde in i diskmaskinen, snabbdammsög hela huset och ut med mattor. Och läsa Kalle till frukosten, haha. Fy så duktig jag var, på en ynka timme. Hoppas att mamma också tycker det.

La mig ute i solen och inväntade Anna och Benne. När dom väl kom så gick vi på en liten promenad och Meja följde såklart med, i värmen. Innan vi ens hunnit hem så försökte hon sig på att lägga sig i skuggan för att hon inte orkade. Tungan hennes hängde ju typ i backen, så varmt har det varit/är idag. Riktigt badväder.

Så vi har suttit ute i solen större delen av tiden och annars har det varit altanen som gällt.
Stackars lilla B i den här värmen, snacka om jobbigt. Han är ju bara för sööt! Men vi har
haft riktigt trevligt. :)

Direkt dom for la jag mig ute på studsmattan(inte i solsängen för en gångs skull) på en stolsdyna och läste ut boken jag började på igår. Det tog ett dygn. Den var bra men hemsk. Läs den, ge den ett försök. SÅLD(Natasja T.  och Vera Efron), heter den. Sök på cdon.com! Är du någon jag känner så kan du be att få låna den, no problemas.

Känner mig relativt solbränd nu, det är därför jag sitter inne istället för ute.
Ska fortsätta imorgon då det är utlovat ännu finare väder. ;) (kan det bli varmare
än 30grader i skuggan i sverige?) Sen måste jag bara tillägga att jag älskar min
nya bikini!


1. cutiepie! 2. Njuteeer.

1. njuteeer. 2. boken!

det börjar synas att man vistas
ute nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback