Bilder.

Shit vad jag hunnit grejer, fast ändå inte.
På förmiddagen så hann jag sola och tvätta samt laga
mat(lunch för idag och imorgon, smidigt!).




Mamma berättade att vi hade "hästskokastningsspel" hemma vilket
ingen annan vetat om. Så jag och kidsen har stått och kastat hästskor.
Kom dock bara tvåa, men det var kul ändå.

Sen tassade jag runt lite på gården och fotade lite hipp som happ
bara, var längesen jag gjorde det nu och så är ju vädret gudomligt!




Meja var ju så klart ut också, gulleplutten min.
Charmig och världens njutare, jag är inte ensam om att
gilla den där stora gula pricken på himlen med strålar.



Det har varit en extremt bra dag och än är det mycket kvar. Nu ska jag smeta på lite makeup för att fräscha till mig, sen blir det bolaget och hm en snabbis innan det är dags att invänta middagen, och vi är ju bortbjudna "för ovanlighetens skull". Haha.

Puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback